Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 12:59 - Кой е най-възпитанияТ блогър?
Автор: bubachkata Категория: Други   
Прочетен: 2778 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 07.05.2012 12:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Несъмнено този:


  rustam - Бульо, кво става, нали преди месец време щеше да ходиш в "Инвестор" да се жалиш?
Или си дрънкаш, ей тъй, както обикновено.

. rustam - "децата"
ги обучавам да не бъдат никога толкова неграмотни и подли като същества като теб.Уча ги, когато срещнат простак от твоя вид, винаги да му го казват в лицето.
Нали ти самата каза преди месец така: "утре отивам в "Инвестор" Какво общо има моята наивност с твоите празни дрънканици и с твоята неграмотност?
Никога не съм се заблуждавал, че си празно кречетало и откачалка, за да се вържа на дивотиите, които плещиш.

.
rustam - Глупако Павлов,

ти си този, който разправяше, че още "утре" ще отидеш в Инвестор, не аз.
Каква връзка намираш между твоите празни дрънканици и моето идване в Инвестор, не разбирам?
Нито межеш да ме "водиш", нито можеш да ми казваш на мен къде да ходя. Ти си господар единствено на своята собствена глупост и нахалство.

.
rustam - Убеден съм,

че в скоро време ще получиш добър урок да не си отваряш устата, преди поне малко да си помислила преди това. Преди няколко дена имах личен разговор с човек, чието име ти си позволи да вкарваш в употреба по повод на заплахи спрямо мен.
И той, и аз се съгласихме, че му дължиш обяснение за това. Предоставил съм му всичките твои лични данни, които са ми известни.
Така че, ще имаш възможност да упражниш "комуникативните си умения"

  rustam - глупако, както виждаш не ми е необходимо твоето разрешение, за да говоря. Надул си се наистина като свински пърдухъл. Команди ще раздаваш на собствения си увиснал пишок, не на мен, посерко.
Глупостта ти е толкова голяма, че нервните ти подскоци само я правят по-видима, дървена главо.


 rustam - Буля,
по телефона или на скайп всеки оръфляк може да се прави на "голямата работа" и да вкарва във филма були като теб.
Контактът на живо е друго нещо.
Така че, някой има вкаран във филма, но не съм аз.


ИНВЕСТОР.БГ,  кво праим ся? Тоя нарушава ли правилата ви или ???????




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bale11 - Ти пък къде се вреш,
07.05.2012 14:08
се едно не знаем, че никой не те бръсне за слива. Ти си убитакът на блога... хахаха.
цитирай
2. bubachkata - се едно не знаем, че никой не те бр...
07.05.2012 14:31
bale11 написа:
се едно не знаем, че никой не те бръсне за слива. Ти си убитакът на блога... хахаха.

Ааааа, красавецо как си:)))))))))))))))))))))))
http://zryncho.blog.bg/drugi/2012/05/04/predstaviam-vi-edno-prirodno-nedorazumenie.949457
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. rustam - Бале
10.05.2012 12:50
е абсолютно прав. Ти си най-големият убитак на сайта. Никой не те ебава.
цитирай
4. bubachkata - е абсолютно прав. Ти си най-голе...
10.05.2012 14:21
rustam написа:
е абсолютно прав. Ти си най-големият убитак на сайта. Никой не те ебава.

О, деде, как е ръчичката? Хвана ли мазоли от чикийки:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. анонимен - Убедена съм, че бубачката не е толкова жалък като теб Бале:))
10.05.2012 21:18
bale11 написа:
се едно не знаем, че никой не те бръсне за слива. Ти си убитакът на блога... хахаха.


Ама много си остарял бе смешко, какво се надуваш , като втасало тесто си стана...жив дядко, с русти сте като наборчета вече:))))
цитирай
6. анонимен - На първия цитат, който си посочил се смях от сърце.
11.05.2012 12:58
До един знаем, какъв речник имат шофьорите. И как разпознават простаците и какво им казват в очите. Е, не точно в очите, щото са възможни и сакатлъци.
Че то Рустамът си е типичен блогоф шофьор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bubachkata
Категория: Други
Прочетен: 162721
Постинги: 33
Коментари: 530
Гласове: 260
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930