Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2012 21:50 - Най-затънтения блогър в блог.бг
Автор: bubachkata Категория: Други   
Прочетен: 982 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това е един блогър, който ни пробутва калпави снимки от некво Као и лъже като дърт китаец, че в тия коптори квадрата струвал 20 000 долара.
 Това е един блогър дето нищо читаво не може да прави освен да плюе другите дето посмъртно не може да стигне.
  Това е един блогър, накокошинен срещу света щото му се сърди, че се е появил очукан, а жена му е грозна. И всички на света са му криви.
  Това е един блогър дето спи под мостовете в Германия и живее от просия там.
   С две думи - Бале дришльото измекярчето!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuatl - ВИЖ СЕГА
18.04.2012 02:02
Определено ти липсва въобръжение! Пишеш като тъп анонимен просто. Не хващат дикиш такива нападки защото са предъвкани вече. Споделям яроста ти към определени персони, но не се прави така - юруш на тиквите! Трябва подходящо избран момент, връзка с нещо актуално, оригинални епитети (за пръв път чувани), контратеза, знаене на слабите страни и използването им, аргументация или поне нещо много цветисто и образно за радост на публиката. Иначе напъните ти са безплодни. И мен разни нещастници ме плюят и се надяват да съм берач на маслини по тяхната плоска и бездетна логика, ама аз получих чек миналия месец за 2 500 евро и могат да ми пръднат на хуя, но не и да ме впечатлят с нещо. Та така, помисли има ли смисъл да правиш нещо без смисъл. Сигурно ти олеква малко, ама не това е пътят и начина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bubachkata
Категория: Други
Прочетен: 162700
Постинги: 33
Коментари: 530
Гласове: 260
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930